Regulamin
§1 Zasady ogólne
1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia osoby od jego przestrzegania.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia itp).
3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku forach.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce lub przenoszone do kosza.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane lub przenoszone do kosza.
6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku tematy będą usuwane.
8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. Sygnatura nie może zawierać więcej niż dwie grafiki, które powinny mieć odpowiednie rozmiary.
10. Zakaz prowadzenia kłótni na forum pomiędzy użytkownikami.
11. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów.
13. Na forum można zamieszczać reklamy innych for tylko w dziale "Serwery CS 1.6".
14. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
15. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
16. W miarę własnych umiejętności staramy się zachowywać zasady ortografii, interpunkcji oraz spójność zdania. W szczególnych przypadkach posty będą kasowane.
17. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
18. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
19. Zabronione jest reklamowanie innych portali na serwerach. Jedynym miejscem na reklamę innych portali jest forum "Serwery CS 1.6".
20. Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie od nas treści reklamowych na podany adres mailowy.
§2 Bany
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie 6 ostrzeżeń dla danego użytkownika.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać forum.
3. O zablokowaniu oraz odblokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która zostaje zbanowana przynależy do grupy: "Zbanowani".
§3 Administracja
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane treści na forum.
3. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.
4. Administrator ma prawo odmówić usunięcia konta danego użytkownika na forum.
5. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.